Subject: Mahasõidu võimalikkusest (Kullaoru)
From: "Merilin Kastein" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 14:20:40 +0200

Tere

Maa-ameti poole on pöördunud Tartu maakonnas Kastre vallas Tõõraste külas 
asuva Suuremetsa kinnisasja (kü 18501:001:0440) omanik sooviga tagada oma 
kinnisasjale ligipääs riigile kuuluva Kullaoru kinnisasja (kü 
18501:001:1197) kaudu. Kullaoru kinnisasjal ei asu olemasolevat 
ligipääsuteed. Kullaoru kinnisasi piirneb vahetult riigimaanteega 22141 
Haaslava - Vana-Kuuste tee (kü 18501:001:0048), kuid maanteelt ei ole 
olemasolevat mahasõitu Kullaoru kinnisasjale.

Palume Transpordiameti seisukohta, kas 22141 Haaslava - Vana-Kuuste teele 
uue mahasõidu rajamine Kullaoru kinnisasjale on põhimõtteliselt võimalik? 
Manusena on lisatud skeem küsitud mahasõidu asukohaga (märgitud punase 
noolega).

Lugupidamisega

Merilin Kastein

peaspetsialist | kasutusõiguste ja maade arvestuse büroo

Maa-amet

5387 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]